zloto, platynowce ....,

Autor: Roman J. Farański <faranski_at_poczta.onet.pl>
Data: Tue 14 Mar 2006 - 19:26:21 MET

> Czesc jestem nowym uzytkownikiem, mam w domu male laboratorium i pruboje
(narazie bezskutecznie) przeprowadzic rafinacje metali szlachetnych z
katalizatorow samochodowych. Jezeli ktos z was moglby mi pomoc to bede
wdzieczny - przydadza mi sie wszystkie informacje, pomysly albo tytuly
ksiazek w ktorych jest cos na ten temat.

To cala sztuka przyjacielu ..., Za czasow, gdy sie tym interesowalem na
palcach jednej reki w Polsce a i niewielu bylo w Europie ludzi, ktorzy to
umieli ...,
Zwlaszcza rozdzial platynowcow ..., a i do dzisiaj literatura jest bardzo
"uboga" .....,

Duzo masz tych katalizatorow, i czy duzo sie w nich spodziewasz platynowcow,
i jakich ..., Bo moze nie warto sobie tym glowy zawracac ....,
Ten rozdzial i oddzysk metali szlachetnych kojarzy mi starq historyjke z
serii zwanej "dreszczowce ..."
Ale o tym moze pojutrze ..., bede mial wiecej czasu ....,

Uklony

Roman