stronki ...,

Autor: Roman J. Farański <faranski_at_poczta.onet.pl>
Data: Tue 07 Mar 2006 - 17:00:48 MET

Witam,

Teoretycznie to robie dzisiaj projekt, ktory mam oddac w czwartek w Katowicach, tyle ze dokladnie nie mam do tego serca ...,
Totalne lenistwo, nic to - moze jutro bedzie lepiej ...,

A poki co odswiezylem strone "wspomnienia z Czarnobyla"

http://www.Czarnobyl.republika.pl

i zrobilem sobie "reklame"

http://www.faranski.republika.pl

- tyle, ze zdjecia sie fatalnie dlugo ladujq ..., juz dawno nie pisalem nic na Web ..., musze nad tym popracowac i skrocic rozmiar zdjec ...,

Jak kogos to zaciekawi ...., ??

Uklony

Roman