Re: Uczelnia

Autor: joannna <joannna_at_poczta.onet.pl>
Data: Mon 06 Mar 2006 - 20:22:02 MET

Witam wszystkich...
    Zabiorę głos w dyskusji jako "teoretyk-przyszły magister ochrony
środowiska".
    Za pół roku kończę studia na Uniwersytecie Warszawskim. I niestety
powiem wam, że z moją wiedzą z chemii jest juz krucho, ale gdybym dostała
propozycję pracy w tej dzedzinie to potrafiłabym przywołać i zastosować
kiedyś wkuwane informacje...Ale niestety praktyk, na ktore kierowałaby
uczelnia, też nie posiadamy :(
    Jednakże jeśli idzie o rynek pracy to myślę, że zarówno po uniwerku, jak
i po politechnice ciężko jest coś znaleść tak z marszu...trzeba się nieźle
nagłówkować.
 A studia na obu uczelniach należą do przyjemnych, jeśli to jest to co nas
interesuje :)
Joanna Moes