Re: Uczelnia

Autor: Łukasz Biernacki <lukasz.brn_at_wp.pl>
Data: Sun 05 Mar 2006 - 21:40:42 MET

Witam!!

Właśnie mam problem tego typu ze nie iwem dokladnie co chce po tym robic.
CHce napewno isc na chemie bo mi dobrze idzie do tej pory. Teraz bede pisal
etap wojewodzki w Krakowie konkursu na UJ i laureaci i finalisci maja wstep
na UJ od razu. Ale mi by bylo na reke gdyby to bylo na Śląsku gdyz
interesuje sie tez informatyka i bede mial w wakacje praktyki w Katowicach.
Mam Pytanie moze ktos slyszal o kierunku Chemia z Informatyka na UŚ??

A tak wogole to co to są te specjalizacje na Uniwersytecie Jagiellońskim i
na Śląskim??
To sie odrazu przy wstepie na studia wybiera czy tam na którymś roku.

Z góry Dziękuje za odpowiedz:)

Łuaksz Biernacki