Re: Uczelnia

Autor: Karol Olszewski <olszak_at_gmx.co.uk>
Data: Sun 05 Mar 2006 - 19:31:42 MET

Dnia niedziela, 5 marca 2006 19:13, Variat napisał(a) Re: Uczelnia:

> technologia chemiczna, jest wiele innych kierunków gdzie uzyskuje się
> inny tytuł niż technologa.

Rozmowa dotyczyla scisle chemii, wiec jakie kierunki masz na mysli?
(czysto chemiczne nie mowie tu o jakis mixach jak np chemia i marketing
na politechnice rzeszowskiej :) bo cos takiego jest, slyszalem kiedys :)

> Też się nie mogę zgodzić, to........
> ....skłonności studenta do poszerzania wiedzy.
Piszesz ze nie mozesz sie zgodzic ale napisales dokladnie to samo co ja w
poprzednim poscie. (..jak bedziesz chcial to wszedzie sie nauczysz ... )

> Największym problemem Uniwersytetów to jest produkowanie studentów
> teoretyków - nauczycieli i magistrów ochrony środowiska.
To jest ciekawe stwierdzenie i chcialbym zobaczyc na czym opierasz swoja
teze. Szczegolnie dotyczaca rynku pracy. Cos mi sie wydaje ze konczyles
szanowny grupowiczu politechnike i zaszczepiono w Tobie wlasnia taka
ideologie :) Uniwersyteckie kierunki typu fizyka chemia tez maja
osiagniecia i to calkiem nie male, a osiagniecia te powoduja ze na dane
wydzialy nie ida przypadkowi ludzie, wiec nie mow o nich ze sie nie
sprawdza np na rynku pracy. Powiem wiecej wam po politechnice moze byc
nawet ciezej znalezc prace :) bo jak juz idziemy tym tropem to zawory na
lini moga komputery juz przelaczac [i juz od dawna] :) idzie
szerokopojeta automatyzacja. Ale to taki maly zart BTW :)

Pzdr.

--
Karol Olszewski
 http://www.stud.uni.torun.pl/~olszak