Re: Najdrozszy odczynnik Swiata ....

Autor: Shoan O'Mahony <tsergairl_at_wp.pl>
Data: Sat 18 Feb 2006 - 22:16:32 MET

> A potem pasiak i 25 lat pobawienia wolności za genialność. Tak się to
zazwyczaj kończy w naszym kraju...
> Wojtek

ale dobroc , przenaczyles dla wynalazcy, wcale tak nie wyglada,
najpierw"jak to sie robi" a potem tragiczna smierc w wypadku samochodowym tak to w rzeczywistosci wyglada.

przyklad,
prosze,
amerykanie opracowali technologie STEALTH, czyli niewidzialny dla radarow, cud techniki, fale wysylane z radaru trafiajace na obiekt sa odbijane pod innym katem , czyli nie wracaja do radaru i przez to radar nie widzi obiektu, traktuje go jak powietrze, bo na tym to polega, ale...
rok 19 kurde tera juz nie pamietam 63 lub 73 ale chyba 63, technologia stealth dotyczy fal radiowych, nikt natomist nie wzial pod uwage ze podobnie mozna wysylac inny zakres fal, jaki (to nie powiem bo moge miec czasem wypadek smiertelny) polski zolnierz , prosty?? nie fizyk z zawodu , trafil do sluzby bo nie zrobil dyplomu wiec go "zabrali" opisal jak mozna sie technologii STEALTH wystrzec, po czym nagle o nim nic nie wiadomo, nawet podejrzewam ze do dzisiaj malo kto z was o tym slyszal, ale
cisza ...
gwarantuje ze nie znajdziecie tego w necie, jak podobnie tego "kto zamordowal kennediego"
heheh, zaiteresowani , na priva , IAK WAM NIC NIE NAPISZE , reszta do waszych domyslow, bajek wstawianych , historii z x-files

pozdro,

shoan

ps
teraz pytanie , bajka opowiastka, czy prawda :-0
pozdrwiam jeszcze raz i zycze milych przemyslen :-)

Hi, hi, ......
Masz duzo racji, ale tak od razu nie wsadzajq .....,
Mozesz sie troche podroczyc ......,

Inna rzecz, ze w swoje karierze mialem juz dwa wynalazki, gdzie slizgnqlem
sie "o kryminal" .......,
W jednym przypadku syntetyzowalem lekarstwa, zrobilem je, nawet to dziala,
ale bylbym ostatnim baranem - gdybym puscil je w obieg, kryminal jak w banku
W drugim wisi mi na scianie, juz jako pamiqtka patent udzielony w 1988 roku,
zgloszony w 1984 (wygasl w 2001) na produkcje zlota i platynowcow z
produktow ubocznych przerobu rud i koncentratow miedzi w KGHM, chodzilo o
dodatkowe 3000 kg tych metali rocznie (na dzis sie produkuje ok. 600 kg na
wydobywane z rudq 5500 kg) .... Mam w domu pismo zarzqdu KGHM (pamiqtka) ze
dodatkowe zloto i platynowce sq zbedne ....,
Dobrze, ze we wlasciwym czasie dalem sobie z tym spokoj ...,

Bylo jeszcze kilka innych przygod, ale to juz odrebne historyjki ....,

Uklony

Roman

Rozmowy telefoniczne z zagranicą za grosze
Zobacz http://klik.wp.pl/?adr=www.telefon.wp.pl&sid=665