RE: orbitale

Autor: Ilona Zielińska <jelonekziel_at_poczta.onet.pl>
Data: Sun 29 Jan 2006 - 11:49:32 MET

Przytaczam fragment Twojego listu:
"I czy 3P rozni sie od 3Pz?"
Jeśli tak zostało sformułowane pytanie na egzaminie to znaczy, że autor
pytania nie stosuje się do konwencji zapisu
orbitali oraz ważniejsze, co to jest to 3P???
Wojtek

PWyjaśnienie: cząstka(fala moterii), można jej
> przypisać funkcje falową, a tę można rozdzielić na składowe radialne i
> kątowe:)Dzięki za mnikliwą odpowiedź:)pozdrawiam

Witaj,
Polecenie na egzaminie było takie, że trzeba było narysować wykres składowej
kątowej dla orbitalu 2s, ja znlazłam taki wykres,ale dla orbitalu s, dlatego
miałam wątpliwość, czy bedzie sie czymś poważnym różnił od wykresu dla
orbitalu 2s. Mam nadzieje, że już dokładnie to wyjaśniłam, proszę się nie
denerwować, te pytania są spontaniczne, poganiane czasem, ktory szczupleje
do wyznaczonego dead line;)
pozdrawiam:)