Re: L-glukozamina w hyperchem

Autor: Lukasz Kuzma <kuzma_at_mml.ch.pwr.wroc.pl>
Data: Wed 21 Dec 2005 - 07:55:27 MET

>Dla oligonukleotydów analiza NMR pozwala na określenie struktury w
>roztworze tego właśnie rzędu wielkości, do kilkunastu nukleotydów. Później
>sygnały zaczynajš pokrywać się w takim stopniu, że nawet przy najlepszych
>aparatach nie da się ich zinterpretować.
w zasadzie tomek wlasnie to zadanie zrzucal na kkomputery... sam napisal
program i to byla jego praca mgr... lepsza od wiekszosci prac doktorskich,
jak sie recenzenci wyrazili ;))

>W naszym instytucie dość zaawansowane są prace nad zautomatyzowaniem
>żmudnego procesu wyznaczania ścieżek NOE pozwalających na przypisanie
>sygnałów do poszczególnych protonów.
ha, znacie dokonania cierpickiego??
niestety, kontakt z nim mi sie urwal, kilka lat temu, ale to bardzo
sympatyczny czlowiek ( i wciaz bardzo mlody)... mozecie sprobowac czegos
sie dowiedziec, bo tomek z NMR byl naprawde wybitny..

Lukasz Kuzma