Re: przewidywanie widm NMR

Autor: Jerzy Peszke <j.peszke_at_rocketmail.com>
Data: Tue 23 Aug 2005 - 18:37:51 MET DST

osobiscie uwazam - operam to na praktyce, wykladam
chemie organiczna - ze najlepiej jest usiasc z kims
kto sie na tym zna i wytlumaczy lopatologicznie krok
po kroku. w swojej pracy posilkuje sie m. in takim
programikiem: tpmrd20 - pochodzi bodajerze z tasmania
university. do tego acdlabs, winnmr i sprawa
zalatwiona. poza tym bruker organizuje co jakis czas
kursy spektroskopii i nmr.
zajmuje sie od kilkunastu lat nmr'em, jesli moge pomoc
- sluze.

jurek