przewidywanie widm NMR

Autor: <aliicia_at_o2.pl>
Data: Mon 22 Aug 2005 - 16:07:43 MET DST

Witam!
Jestem studentka biotechnologii i mam maly problem z chemia
organiczna. Mianowicie czy ktos moglby mi wyjasnic w jaki sposob
przewidywac widma 1H NMR. Niestety nie znalazlam do tej pory zadnej
publikacji ani strony www, ktora w miare przystepnie by to
wyjasniala:) Z gory dziekuje i prosze sie nie smiac bo wiem ze dla
wiekszosci z was to pytanie dosc infantylne:) pozdrowienia!