łączenie aparatury

Autor: <emilslaczka_at_tlen.pl>
Data: Wed 13 Jul 2005 - 14:18:28 MET DST

Witam

mam pytanko o łączenie aparatury szkalanej - mam chłodnicę z deflegmatorem w jednym kawałku . chłodnica pękła i ją oddzieliłem od deflegmatora . po kupnie nowej muszę połączyć to w całość. brak mi umiejętności do obróbki za pomocą palnika - którego zresztą nie mam :)
czy jest jakiś prosty sposób połączenia tego (żywica epoksydowa czy coś takiego) istotnym jest aby połączenie nie reagowało z destylowanymi składnikani - choćby alkoholami

pozdrowienia
emil Ślączka