Re: łączenie aparatury

Autor: Michael de Greyangel <degrey_at_wp.pl>
Data: Wed 13 Jul 2005 - 15:14:01 MET DST

> mam pytanko o łączenie aparatury szkalanej - mam chłodnicę z deflegmatorem
w jednym kawałku .
> chłodnica pękła i ją oddzieliłem od deflegmatora . po kupnie nowej muszę
połączyć to w całość. brak mi
> umiejętności do obróbki za pomocą palnika - którego zresztą nie mam :)
> czy jest jakiś prosty sposób połączenia tego (żywica epoksydowa czy coś
takiego) istotnym jest aby
> połączenie nie reagowało z destylowanymi składnikani - choćby alkoholami

Ciężka sprawa, nawet Gdybyś miał odpowiedni palnik. Radzę skontaktować się
ze specjalistą w dziedzine obróbki szkła. Każda uczelnia ma przeważnie
swojego szklarza. Nie można trwale połączyć szkieł różnego gatunku, często
ciężko je połączyć nawet gdy są tego samego gatunku a pracują cieplnie.

Pozdrawiam
Michael de Greyangel