Re: drobny problem z kotkami

Autor: Lukasz Kuzma <kuzma_at_mml.ch.pwr.wroc.pl>
Data: Wed 06 Jul 2005 - 11:48:50 MET DST

>porno_pasterz@tlen.pl napisał:
>Ja proponuję wylać sąsiadce na balkon butelkę waleriany (kocimiętki),
>gwarantuję, że wszystkie koty z okolicy będą zainteresowane wyłącznie
>balkonem tej pani.

z wszystkich pomyslow ten mi sie najbardziej podoba... wiatrowka jest taka
ze moga wlasciciela pogonic, a ten.. coz zawsze bylem zwolennikiem
"pieknego za nadobne"... jestes dla mnie mily, to ja bede dwakroc
bardziej, a jezeli zrobisz cos nie po mojej mysli, poczujesz to rowniez
dwa razy bardziej.

jak pani kotki sie przejedza to problem sam sie rozwiaze...

pozdrawiam

Lukasz Kuzma
MarbetWil Gliwice