używany sprzęt laboratoryjny

Autor: Jaro-Interia <jareg30_at_interia.pl>
Data: Tue 29 Mar 2005 - 13:05:16 MET DST

Szanowni Koledzy i Koleżanki ChemFanowicze!

Jestem nowym członkem listy.
Na wstępie pragnę więc powiedzieć kilka słów o sobie.
Od niedawna, tj. od grudnia 2004r. jestem "szczęśliwym" dr inż. nauk
technicznych :-) Pracę doktorską obroniłem na PK w Krakowie.
Moje naukowe zainteresowania skupiały się na problematyce zwiazanej z syntezą
mikrofalową wielkocząsteczkowych żywic epoksydowych i ich
wszechstronną charakterystyką.
Obecnie pracuję w branży górniczej :-) (tak to w życiu bywa, że nie
wiadomo gdzie człowieka poniesie!!).
To tyle co pokrótce mogę Wam o sobie napisać.

Zwracam się do Was z prośbą o udzielenie mi informacji gdzie mogę
dostać lub tanio kupić używany sprzęt laboratoryjny typu: waga
analityczna, waga techniczna, reometr, itp.
Z góry dziękuję za info

Pozdrawiam
JareG

Znajdz sobie auto na wiosne! >>> http://link.interia.pl/f186b