Nadprzewodnictwo

Autor: Wojciech Wojtowicz <wwojtek_at_star.iinf.polsl.gliwice.pl>
Data: Tue 29 Mar 2005 - 19:48:52 MET DST

Witam wszystkich.
Jestem raczej biernym uzytkownikiem chemfanu, gdyz jestem z innej branzy (elektronika, informatyka, elektryka).
Ale potrzebuje pomocy przy projekcie o wysokotemperaturowym nadprzewodnictwie.

Dokladnie to mam komprensator mocy biernej z zastosowaniem wysokotemperaturowych, nadprzewodnikowych drutów nawojowych, ale chciałbym sie dowiedziec czy ktos z Was nie spotkał sie juz z badaniami na ten temat.
Znalazłem pewne informacje ale o nadprzewodnictwie z niskich temperaturach.

Pozdrawiam
Wojciech Wojtowicz