Re: Osad

Autor: Krzysztof Jakubiec <jkrzys_at_wp.pl>
Data: Sun 02 Jan 2005 - 13:01:14 MET

Nie dalej jak 2005-01-01 16:23, Dominik napisał:

> Natknalem sie na dosyc nietypowa porade dot. bólu zeba:
> http://okiem.boo.pl/okiem/index2.html?ciekawostki/porady.htm&3
>
> "zrobić z gazety trójkštny rulon, postawić na talerzu, podpalić. Pod
> talerzem zbierze się osad, który należy zeskrobać i włożyć na
> dziurawego zęba. Jest to metoda drastyczna, a otrzymana substancja
> jest trujšca - dlatego należy jš stosować w ostateczno�ci i z
> umiarem."
>
> Co to takiego? Nie mam zamiaru probowac (szkoda talerza :-)
> a i z zebami klopotow nie mam..
> Co moze sie odwarstwic od szklanego talerza, pod wplywem tak
> [...]

Może ołów z czarnej farby w gazecie? Ale żeby miał właściwości
przeciwbólowe?
No może co najwyżej zatruć zęba -- to jest podobno jakaś metoda ich
"leczenia".

PS Nie udało mnie się otworzyć wskazanego linku -- nie mam IE >4.0 (I
bardzo bym siÄ™
zdziwił, gdybym go miał...)

Pozdrawiam,
Krzysiek Jakubiec