FTIR

Autor: Jerzy Peszke <j.peszke_at_rocketmail.com>
Data: Fri 03 Dec 2004 - 15:18:19 MET

Czesc,

Mam problem. Jestem teraz na goscinnych wystepach na
samym koncu swiata. Problem jest tego rodzaju ze
potrzebuje jakiegos w miare normalnego programu do
analizy widm IR. AKTS - mam niestety tylko wersje
demo, bo tylko taka jest dopstepna on line. Fabryczny
program Jasco zainstalowany na komputerze obslugujacym
spektrometr tez nie wchodzi w gre. Nie mam instalek.
Poza tym jest bardzo ograniczony w swoich
mozliwosciach. Sprzet jest 16 bitowy, chodzi na kompie
klasy 386. Muzeum. Reasumujac, pol krolestwa i corke
za zone za informacje skad moglbym sciagnac programik
do obrobki widm IR. Bede wdzieczny za wszystkie
wskazowki.

Jurek