Re: ponoc szkodliwe mleko

Autor: Lukasz Kuzma <kuzma_at_mml.ch.pwr.wroc.pl>
Data: Wed 24 Nov 2004 - 09:21:47 MET

;))) mialem nadzieje ze nie dojdzie do rekoczynow.. ufff..

>To ze mleko jest dla doroslych szkodliwe nie zmienia
>postaci rzeczy iz wielu ludzi nalogowo to pije.
i cole pija, i etanol.. ;) kawa, .. co jeszcze? Red Bul? co z tego jest
najmniej szkodliwe?

> Kolega
>Lukasz wspomnial nawet o kotach - zgadza sie, ale koty
>rownie chetnie pija waleriane :)))) Czy aby napewno
>jest to dla nich zdrowe .....
ha.. znam psa ktory slini sie na widok piwa... nalogowiec normalny..

>harakiri. Pragne jednak zaznaczyc - to ze pijemy mleko
>nie znaczy ze je przetrawimy. To ze jemy marchewke -
>nie oznacza ze wchoniemy caly b-karoten.
jureczku, ale po twoich poprzednich mejlach wynika ze mleko jest trujace
(a przynajmniej dla niektorych), a teraz ta "trucizne" przyrownujesz do
marchewki... czyzby marchewka byla trujaca? chyba chodzilo ci o co innego
;)

> Po zjedzeniu
>roslin straczkowych - murowane problemy gastryczne.
oj, problemow to moze nie maja osoby ktore zjadly, tylko raczej z
otoczenia tego czlowieka....

>Reasumujac - jesli ktos lubi mleko - smacznego. Ktos
>lubi piwo - na zdrowie, inny preferuje mocniejsze
>trunki - oby nie przesadzil.
no.. dziekuje za smacznego ;)

> Mleko zawiera w sobie
>mase skladnikow odzywczych, ale niestety z wiekiem ich
>przyswajalnosc dla nas jest co najmniej
>problematyczna.
a jak sie systematycznie pija mleko to tez?

> Jedynie bakterie w przewodzie
>pokarmowym maja w tym raj, co nie zawsze jest dla nas
>zbawienne. Osobiscie swoim dzieciakom zamiast mleka
>daje jogurty, rowniez wlasnej produkcji. Przynajmniej
>mam czyste sumienie.
ostatnio zarzynam sie produktem firmy danone (actimel) z bacteriami L.
casei defensis (dobrze napisalem???). Co prawda nie dziala, bo sie mi zona
caly czas rozkaszla(neologizm chyba, ale rozumiecie??), ale defensis czy
nie defensis, jednak to sa bakterie kwasu mlekowego.. czy upodabniam sie
do cielaka i latwiej bede dzieki temu trawil mleko??? oto jest pytanie...

pozdrawiam

Lukasz Kuzma
MarbetWil Gliwice