pytanie: oznaczanie kwasu borowego

Autor: A A <madmaciek666_at_wp.pl>
Data: Fri 03 Sep 2004 - 23:38:10 MET DST

Hej

Mam problem z oznaczeniem kwasu borowego (inaczej bornego) w
roztworze. Robiłem przy pomocy mannitu i ustawiania pH, ale za
cholere nie chce wyjsc. Oznaczenie to jest mi koniecznie
potrzebne do pracy. Moze ktos z was zna jakas dobra metode na
taka analize. bede wdzieczny za odpowiedz.

Maciek

Prosty, niezależny i bezpieczny Internet!
+ Extra darmowy dostęp do Gier, Plików, Erotyki, ...
Możesz mieć za d a r m o! Sprawdź >>> wpGO.wp.pl <<<
http://klik.wp.pl/?adr=http%3A%2F%2Fwpgo.wp.pl&sid=232