Re: bananowa elektrownia

Autor: Faust <faust_at_lm.pl>
Data: Wed 01 Sep 2004 - 19:35:17 MET DST

Co do bananów to trochę mnie to dziwi czemu np. nie z jabłek ale temat jest
rzeczywiście ciekawy i tak jak Roman widzę w tej gałęzi nauki przyszłość.
Pisze jednak ponieważ jestem pod wrażeniem wiedzy jaką kolega Romek posiada
a kiedyś nie byłem jej do końca pewien czego się teraz wstydzę.
Pozdrawiam cię Romek serdecznie.
Dawno nie pisałem do chem-fana bo byłem za granicą i tam nie bardzo czas
miałem ale teraz kiedy jestem powrotem pozdrawiam wszystkich forumowiczów .

W.K