Akroleina - wzorzec do GC

Autor: Arkadiusz Skwarek <arkadys1_at_wp.pl>
Data: Wed 02 Jun 2004 - 16:59:31 MET DST

Witajcie wszyscy chemicy i chemikanci! ;)

Mam problem ze znalezieniem akroleiny o czystości umożliwiającej
zastosowanie jej jako wzorca do GC. Jedyną sensowną możliwość stanowi
akroleina do mikroskopii elektronowej stabilizowana hydrochinonem (z
Fluki). Promochem ma mieszanki z ACN i pochodne. Może ktoś z Was
podsunie gdzie jeszcze oprócz Mercka, S-A i Promochemu mogę szukać tej
nieszczęsnej akroleiny...

Pozdrowionka
Arkady

--
- Witaj - zaskrzeczała - Witaj, thanie Glamis!
- Przestań bredzic, Jagna - powiedziałą druga kobieta - Znowu się,