RE: Re[2]: Siara matki, inozyna, inozytol, pszczele mleczko ...,

Autor: K. Grabinski <k.grabinski_at_lacma.com.pl>
Data: Wed 02 Jun 2004 - 10:22:02 MET DST

Przepraszam ze tak znikad wskakuje w dyskusje, o serwatce wiem tyle ze
ja kiedys widzialem:) ale odnosnie lancuchow weglowych cis/trans, to
zawsze wydawalo mi sie, ze forma cis wymusza pewne zagiecie lancucha
(np w litere L) a forma trans w zasadzie nie zmienia ulozenia
"zygzakowatego"
Domyslam sie ze sprawa jest bardziej zlozona, mozna prosic o jakies
nakreslenie sytuacji w wolnej chwili?
Chodzi o jakis konkretny tluszcz?

Chodzi mi o bardzo prosty kwas oleinowy. Tak w ogole to jestem
zainteresowany opisem wlasciwosci tluszczu mlecznego, jego powiazan z BOKT
(bialkami otoczek kuleczek tluszczowych) i innymi bialkami mlecznymi (moze
juz ktos sie domysla ze najbardzij mi zalezy na powiazaniach z bialkiem
serwatkowym).

Acha jeszcze mnie tak nurtuje... jezeli w lancuch C18 np istnieja 2 lub 3
wiazania Cis to jak wowaczas wyglada taka czasteczka trojglicerydu
posiadajaca taki podstawnik...itp...

Pozdrawiam
Krzysiek Grabinski