Re: Inaczej to powiem.

Autor: Roman J. Farański <faranski_at_poczta.onet.pl>
Data: Wed 19 May 2004 - 15:54:45 MET DST

> Nie śmieje sie (i nie śmiałem) z tego że jakoby kolega Roman miał kłamać w
> jakiej kolwiek sprawie ale styl jakim się posługuje jest
tandetno-kryminalny
> i chodziło mi jedynie o to (pisząc ten prześmiewczy list)aby zwrócić mu na
> to uwagę.
> Przepraszam i nie kwestionuje tego że jakieś badania mogą być utajnione
ani
> tego że wtamtych czasach działy się podobne historię ale żeby mnie odrazu
> niedorozwiniętym młokosem mianować.
>
> Przepraszam publicznie Kolegę Roman.
>
> Jestem
> Wojciech Komeda (tylko w nowym wcieleniu mam nowy E-Mail)

Jestem na liscie ChemFan bodajze od 1999, albo od 2000 r.,. Na ogol jestem
obserwatorem. Z przyjemnosciq przeglqdam codziennq dawke "postow". Zdarzylo
mi sie jednak i komus cos podpowiedziec i skorzystac z podpowiedzi (np. od
Karoliny informacje o pracach nad biopolimerami na Politechnice
Szczecinskiej). Odczuwam wzajemnq zyczliwosc listowiczow i bardzo mi zalezy,
abym i ja byl tak postrzegany.
Zdarza mi sie czasem "ton kpiarski", czy tez, jak kolega Wojtek to zwal
"tandetno-kryminalny". Jak zwal, tak zwal, na przyszlosc postaram sie
pohamowac od tego typu stylu komentarzy.
Przepraszam i kolege Wojtka i tych wszystkich ChemFanow, ktorzy poczuli sie
urazeni ....,

I prosba, zamknijmy juz ten temat ....., wstydno ......,

Z powazaniem

Roman