Inaczej to powiem.

Autor: Faust <faust_at_lm.pl>
Data: Wed 19 May 2004 - 15:25:03 MET DST

Do kolegi romana jeżeli go uraziłem!!
Nie śmieje sie (i nie śmiałem) z tego że jakoby kolega Roman miał kłamać w
jakiej kolwiek sprawie ale styl jakim się posługuje jest tandetno-kryminalny
i chodziło mi jedynie o to (pisząc ten prześmiewczy list)aby zwrócić mu na
to uwagę.
Przepraszam i nie kwestionuje tego że jakieś badania mogą być utajnione ani
tego że wtamtych czasach działy się podobne historię ale żeby mnie odrazu
niedorozwiniętym młokosem mianować.

Przepraszam publicznie Kolegę Roman.

Jestem
Wojciech Komeda (tylko w nowym wcieleniu mam nowy E-Mail)

Pozdrawiam