Re: chemia kwantowa w przyjemnej formie :)

Autor: Anna Warchol <warchol_at_if.uj.edu.pl>
Data: Thu, 29 Apr 2004 22:45:32 +0200

Użytkownik Witek Mozga napisał:

> A co maja tachiony wspolnego ze spleceniem kwantowym? :)
>
> Tak naprawde, to te czastki nie oddzialuja ze soba szybciej niz
> swiatlo, tylko to tak wyglada. Prawdopodobnie one stanowia jedna
> calosc, sa polaczone w jakis sposob. Byc moze w jakims innym
> wymiarze. Zauwaz, ze jak kawalek sznurka zawiniesz w okrag i
> przetniesz w srodku, to w wyniku przeciecia, dostaniesz 2 konce,
> ktorych rzuty na plaszczyzne przeciecia wydaja sie nie miec nic
> wspolnego. To jest model splatanych czastek. Jednak poza plaszczyzna
> wiąże je reszta sznurka. Ktos kto o tym nie wiem, moze sie dziwic, ze
> [...]
Bardzo mi przykro z powodu Taty, rehabilitacja napewno bedzie przynosiła
szybkie rezulaty,
Program trwfił w dobre ręce, tylko się zarejestrujcie, ja podałam już
dane Kasi więc nie zastanawiaj się dłuzej tylko zróbcie wszystko według
instrukcji. Pozdrawiam serdecznie, a Tacie zyczę powrotu do zdrowia.
Gdybym mogła w czyms pomóc to się polecam.