Objętość molowa

Autor: Maciej Połyga <fungi_at_interia.pl>
Data: Thu, 29 Apr 2004 21:32:47 +0200

Shalom ChemFan!

  Pracuję właśnie pilnie aby otrzymać mgr inż. przed nazwiskiem i w
  związku z tym mam pewien problem. Otóż chcę - jakąś wiarygodną
  metodą - oszacować/obliczyć współczynniki dyfuzji kompleksów
  chlorkowych cynku. Mam pewne zależności empiryczne, ale
  potzebowałbym do ich wykorzystania objętości molowe tych kompleksów.
  Jak wyznaczyć takie objętości? Pewnie można addytywnie, ale skąd
  wziąć dane? A może jest jakiś program, który mi w tym pomoże?

--
Pozdrawiam i do nóg padam
 Maciej Połyga                          mailto:fungi_at_interia.pl