Re: Toluen/ i jeszcze cos ...na temat

Autor: Krzysztof Tritt <agrest_at_terramail.pl>
Data: Thu, 22 Apr 2004 22:25:09 +0200

> na stronie http://www.atsdr.cdc.gov/toxprofiles/tp56.html
>
> jest bardzo dużo do poczytania o toksyczności toluenu, czybko przeglądając
> znalazłem coś dla Ciebie:

Piekne dzieki :-)

> Wiec, jak jeszcze chcesz słuchac spiewu ptaszków to skończ z tym
wdychaniem
> toluenu ;-)

troszke sprostowania, ja nie wdycham toluenu dla przyjemnosci, pislae juz
wczesniej dlaczego mam codzienny kontakt z toluenem
no i zapomnialem ze mam tzw "szkodliwe" ujęte w wyplacie, cale 23 zlote i 60
groszy , wiec full siana, jak luchne napewno bedzi emnie stac na implant
ucha :-)

boszzzz tragedia,

Agrest