Re[6]: Toluen

Autor: Krzysztof Tritt <agrest_at_terramail.pl>
Data: Thu, 22 Apr 2004 13:58:34 +0200

Hello Witek,

WM> Ja slyszalem to samo o heksanie. Widac, jak starzy chemicy na tarosc
WM> maja problemy, to zwalaja wine na te biedne odczynniki :)

no kurde , ja narazie na nic nie zwalam :-) i nie jestesm jeszcze
stary chemik :-)

WM> mozna uzywac mieszaniny octan/heksan np. 1:9, juz nie bedzie taki
WM> mocny.

ja uzywam acetonu :-) , i wszystko pieknie wychodzi , a czy jest
zkodliwy czy nie to poprostu nie patrze na to , najwyzej jak bede
starym chemikiem , to bede mial na co zwalac :-)

Agrest

--
Best regards,
 Krzysztof                            mailto:agrest_at_terramail.pl