Toluen

Autor: Krzysztof Tritt <agrest_at_terramail.pl>
Data: Wed, 21 Apr 2004 21:08:26 +0200

Witam

dawno nic nie pisalem, ale mam maly problemik natury teoretycznej :-)

ale najpierw kilka slow wstepu

Moj ojciec przepracowal w chromoniklowni mniej wiecej 15 lat, dzisiaj
brakuje mu "kilku" zębów, i troche włosow na glowie,
ogolnie wiadmo ze jest to zgubny wplyw wlasnie chromu na organizm, ze
wzgledu na dawke jaka przez te lata przyjmowal

ale moje pytanie nie dotyczy metali

chcialem sie dowiedziec, mam nadzieje ze mi pomozecie, jak wysoce jest
OTOTTOKSYCZNOŚĆ toluenu na orgnizm,
pracuje od dwoch lat w obecnosci toluenu (dzień w dzień)

Pozdrawiam

Agrest