Re: zadania

Autor: Wojciech Szczepankiewicz <wojtex_at_polsl.gliwice.pl>
Data: Tue, 20 Apr 2004 19:58:25 +0200

Jerzy Baron wrote:

> [...]

Dostałem pryncypialnie. Dobrze. Teraz należy odpowiedzieć na pytanie,
które zacytuję: "...ktorej reakcji chemicznej powstaje najwieksza ilosc
produktu"
Odpowiadam. Największa ilość produktu powstaje w reakcji pierwszej i
drugiej.
Taka odpowiedź jest nielogiczna, ale tyczy się treści pytania, czy to
tak trudno zrozumieć?
Wojtek