RE: zadania

Autor: Jerzy Baron <baron_at_usk.pk.edu.pl>
Data: Tue, 20 Apr 2004 18:47:05 +0200

From: chemfan-bounces_at_man.lodz.pl [mailto:chemfan-bounces_at_man.lodz.pl]
On Behalf Of Wojciech Szczepankiewicz
Sent: Tuesday, April 20, 2004 6:24 PM
To: Chemia popularnonaukowa.
Subject: Re: zadania

[...]

>odpowiedzieć niezwykle łatwo, bez namysłu. I albo się na nie odpowiada
>albo milczy.
>Pozdrawiam
>Jurek

Jeśli bez namysłu, to wolę milczeć.
Wojtek

Nie przeginaj Wojtek. Kwestia, którą przywołałeś w części w
rzeczywistości wyglądała tak:
"Pytanie: ile to jest 1+1 nie jest idiotyczne, ale da się na nie
odpowiedzieć niezwykle łatwo, bez namysłu. I albo się na nie odpowiada
albo milczy."
To znaczy albo odpowiadasz komus na trywialne pytanie albo nie. Jak
widać nie chodzi o zasadę odpowiadania bez namysłu. Janusz Korczak
powiedział kiedyś: Nie ma głupich pytań - są tylko głupie odpowiedzi.
Monika zadała pytanie. Ty na nie odpowiedziałeś. Ja zaledwie próbowałem
(stosownie do myśli Wielkiego Doktora) przywrócić Monice wiarę, że na
Jej pytanie można (i trzeba!!!) odpowiedzieć inaczej.
Jurek