Re: zadania

Autor: Wojciech Szczepankiewicz <wojtex_at_polsl.gliwice.pl>
Data: Mon, 19 Apr 2004 21:53:31 +0200

Monika wrote:

> witajcie
> zapisalam sie na ta liste poniewaz moi znajomi zwrocili uwage iz sa tu
> poruszane tematy nie tylko z chemi ale rowniez powiazane z zywnoscia a ja
> studiuje obecnie na trzecim roku technologii zywnosci, mam jednak inny
> problem sprawdzam zadanie z 2 klasy liceum i mam pewne watpliwosci a nie
> chcialabym aby okazalo sie iz robie to zle wiec prosze o pomoc w podaniu
> poprawnej odp, mimo iz wam pewnie beda wydawaly sie te zadania banalne ale
> zrozumcie ja z chemia jako "zadania itp" mialam do czynienia tylko przez 1
> [...]

Rzeczywiście zadanie pierwsze jest sformułowane idiotycznie, a drugie
jest tak trywialne, że ogarnia mnie przerażenie. Jak to możliwe, że
Twoje studia mają w nazwie chemia??? Jeśli będziesz decydować w
przyszłości, jaka żywność jest dobra, a jaka zła, to ja wolę ocenę
organoleptyczną babci Józi, niż magistra chemii żywności, który nie ma
pojęcia o ELEMENTARNEJ chemii.

Wojtek