Kw. szawiowy

Autor: Łukasz M. Czajkowski <wukasch_at_poczta.onet.pl>
Data: Thu, 8 Apr 2004 10:19:42 +0200

    Witam i na wstepie życze udanych, spokojnych i co nie beznaczenia
rodzinnych Świąt.

A teraz troche z innej beczki.
A mianowicie drodzy listowicze czy ktos z Was sprzedaje albo wie gdzie można
kupic odczynniki chemiczne - potrzebne mi szczegolnie : kw. szczwiowy,
nadmanganian potasu i woda amoniakalna (nie w ilości 5 l). Poprzednim razem
nadmanganiam udalo mi się zakupić z sklepie zoologicznym ale podobno już nie
mają i narazie nie bedą mieć.
Pzdr- Łukasz M. Czajkowski