Re: ratownictwo chemiczne

Autor: Karolina Onderko <nanorurka_at_op.pl>
Data: Mon, 5 Apr 2004 09:02:24 +0200

> Mieszkam w Szczecinie 1,5 km od koszarow NATO. W ktora

> a/ NIGDZIE NIE UCIEKAC !, W przypadkach kataklizmow wieksze sq
straty
> ludzi bedqcych w psychozie, w panicznej ucieczce anizeli straty z
kataklizmu
> jako takiego.

Bo nikt nie wie, co robic!!! Nie mowie, ze trzeba zaraz trenowac co
tydzien alarm antyterrorystyczny, ale brak jest nawet minimum
informacji.

>Tutaj chce tylko zauwazyc, ze w kazdym miescie istnieje cos takiego
jak "Obrona
> Cywilna", sq okresleni ludzie, sq ukryte i schowane bunkry z zapasami
> strategicznymi zywnosci, wody, paliw, oddziezy, itp., co jakis czas
> odswiezane.

Ciekawa jestem, czy to faktyczne dziala...

W sumie pytalam lekko polserio, ale jak sie zastanowic, to nasze
przygotowanie do jakiegokolwiek kataklizmu jest watpliwe.

Karolina