Autor: Stanislaw Popiel (popiels_at_wp.pl)
Data: Fri 12 Mar 2004 - 22:38:06 MET

> to po prostu moim marzeniem bylo posiadanie takiego zbioru
> doswiadczen streszczajacego wszystko_co_sie_da. No i aktualnie
> jestem wniebowziety:) Co prawda troche poniewczasie (jedyne 7 lat..)
> ale Dziekuje z calego serca za ksiazeczke.
> Dumin >

Obaj Panowie mogliby byc troche mniej dyskretni i napisac pare slów o tej ksiazce. Moge jeszcze zrozumiec autora, ze z powodu swojej skromnosci, nie chce ksiazki reklamowac w Klubie Ch-Fan, ale Dumin to powinien podac dla wszystkich jakas krótka recenzje. Jesli to jest taka dobra ksiazka to ja tez kupie, a zapewne inni tez. Tyle tylko, ze trzeba by bylo wiedziec, o co pytac w ksiegarni.
sp