Autor: Stanisław Popiel (popiels_at_wp.pl)
Data: Fri 12 Mar 2004 - 22:28:15 MET

> potwierdzenie nie wyskakuja, jednym slowem w tym przypadku szukaj problemu
> raczej u siebie, a nie u calej reszty.
> ak

Zgadza się, czytam tę samą pocztę, co Kolega i nigdy nie zdarza się, żeby ktoś wysyłał listy z żądaniem potwierdzenia przeczytania (albo najwyżej rzadko to się zdarzyło).

        A tak na marginesie - to pewien mój znajomy (na prywatnej) ciągle przysyła te żądania i ja to odbieram jako pewien typ niegrzeczności (podświadomie odbieram to jako brak zaufania). sp