Autor: Stanisław Popiel (popiels_at_wp.pl)
Data: Wed 10 Mar 2004 - 21:57:02 MET

Szanowni koledzy!
W moim najważniejszym przyrządzie (chromatograf gazowy z detektorem emisji atomowej) rozleciała się (mocno popękała) pokrywa na zbiornikiem wody destylowanej w układzie chłodzącym detektora. Pokrywa wraz z pojemnikiem na wodę wygląda jak typowy pojemnik na żywność. Taki pojemnik na żywność kosztuje ok. 5 zł. Producent przyrządu chce mi sprzedać taki pojemnik wraz z wchodzącymi i wychodzącymi wężami za ok. 600 zł!!!

    W związku z tym mam prośbę do wszystkich ChemFanów: czy widział ktoś taki pojemnik na żywność o wymiarach prostokąta ok. 70 mm na ok. 130 mm? Zaznaczam, że to nie jest prostokąt typowy, bo wszystkie jego rogi są zaokrąglone. Głębokość tego pojemnika nie ma żadnego znaczenia. Potrzebna jest tylko pokrywa. Jeśli ktoś z Państwa znajdzie pojemnik proszę o wysłanie wiadomości do mnie. Pozwoli to mi zaoszczędzić 595 zł!!! Pozdrawiam,
SP

P.S. Już wszyscy moi znajomi szukają tego pojemnika, ale na razie bez skutku