Autor: quartz (quartzz_at_tlen.pl)
Data: Sun 07 Mar 2004 - 21:30:59 MET

Witam,

mam do rozwiazania problem, aczkolwiek bardziej interesuje mnie jego teoryteczne rozwiazanie niz dzialanie w praktyce. Moze i pytania, jakie zadam, beda dosc banalne, ale jakos teraz zupelnie nie moge znalezc na nie odpowiedzi. Wiec...

  1. Ze zlewu w szkolnej pracowni wydobywa sie ciagle nieprzyjemny odor, ktory latwo jest zidentyfikowac - jest to smrod siarkowodoru. Skad on sie tam wzial? Jaka najprawdopodobniej zaszla reakcja? Do zlewu nie wrzucamy zgnilych jajek, a H2S tez raczej nie wywiazywalismy.
  2. Jak sie pozbyc tego smrodu z pomoca odczynnikow z zaplecza? Odpada pryskanie dezodorantem itp. :), bo chcialbym rozwiazac ten problem metodami "chemicznymi".

Z gory dzieki za pomoc.

Pozdrawiam,
Karol