Re: Off topic --> pegasus mail vs the bat

Autor: Andrzej Kasperowicz <andyk_at_spunge.org>
Data: Sat, 13 Mar 2004 13:09:33 -0600 (EST)

> w The Bat nie ma tozsamosci. Sa po prostu konta. Kazdemu kontu mozna

Mniejsza o to jak to sie nazywa, w pegazie jest podobnie.

> Jedno konto w The Bat = jedno konto na serwerze pocztowym. Jesli masz
> na przyklad 10 kont a dla wygody chcesz zeby maile byly przechowywane
> w jednym folderze, ustawiasz odpowiedni filtr, ktory po pobraniu maili
> z tych wszystkich serwerow przenosi je do jednego folderu zbiorczego.

W pmailu jest to wiec wygodniej zrobione, dla jednego konta (tozsamosci) mozna
sciagnac ze wszystkich innych kont bez koniecznosci ustawiania filtrow na
foldery.
Mozna tez oczywiscie oddzielnie, wszystko do wyboru.

> A czy Pegasus Mail posiada obsluge "smtp authorization"? A jesli tak to
> jakie mechanizmy kodowania wysylania hasla sa dostepne?

Tak. Pegasus moze sie laczyc z serwerem SMTP via STARTTLS lub przez
bezposrednie polaczenie SSL.

> Ja z kolei nie znam sie na Pegasus Mail, wiec nie bede sie wypowiadal
> co jest lepsze.

Jak dotad nie widze zadnych istotnych zalet The Bata w stosunku do Pmaila.
Uwazam, ze osoby, ktore interesuja sie programami Open Source, GPL, GNU,
powinny rowniez pod Windowsem wspierac oprogramowanie freeware, a nie
komercyjne o ile nie ma ku temu powodu (jak np. ze komercyjny program jest w
sposob istotny lepszy), a w porownaniu pmaila i the bata takiego powodu nie
widze.

> Co do Re[2]: to rzeczywiscie nie jest to zgodne z regulami rfc, ale
> mozna wylaczyc ta funkcje.

Rzecz w tym, ze jest to ustawienie domyslne i malo kto je zmienia, tak samo
jak malo kto zmienia domyslne zle ustawienia w Outlooku i pozniej wychodza z
tego rozne problemy... Minus dla The Bata z tego wzgledu.

ak