Re: odczynniki

Autor: Variat <variat_at_interia.pl>
Data: Tue, 9 Mar 2004 15:13:56 +0100

> Acha i jeszcze poszukuje odczynników z listy poniżej:D
> Jakby ktoś miał proszę o mail z ceną!
Kolejny chemik w potrzebie...
Jestem przeciwny wymianie informacji na chemfanie o sprzedaży odczynników.
Niedawno pewien MaSmA chciał odczynniki do strącania alkaloidów, bynajmniej
tak mi się wydaje, choć sam deklarował, że nie do tego. A tu kolejni z
zapotrzebowaniem.
Przemawiam do waszego rozsądku. Sprzedając najpierw pomyślcie, nie znacie
kupującego.
Potem znowu będą niusy w teleekspresie o utracie rąk przez chmika-amatora
lub otruciu kogoś dla jaj.

Lista pana Kuby jest nader interesująca, ciekawi mnie do czego mu są
potrzebne:
* Benzen
* Chlorek Rtęci (II)
* Sodu arsenin
* Sodu nitroprusydek
* Wygląda jakby z książki spisywał te listę.

Lista związków do których trzeba mieć zezwolenie jest tak długa właśnie
dlatego aby amatorzy nie mieli dostępu do tych odczynników.
Wcześniej były posty o tym na liście i musze przyznać, że to rozporządzenie
jest potrzebne. Jak ktoś wie coś o chemii to odczynniki sobie zorganizuje,
może nie jest to łatwe ale zdecydowanie możliwe.

Pozdrawiam

Grzegorz Tomaszewicz