Autor: Stanisław Popiel (popiels_at_wp.pl)
Data: Sat 14 Feb 2004 - 11:45:26 MET

> Miejscami sa malo precyzyjni przy opisie syntezy - sypia staly KOH i nie
> napisali ile. Poza tym ciekaw jestem czy po takim saczeniu stezonego r-ru
> KOH przez saczek ze spiekanego szkla do czegokolwiek on sie jeszcze
> pozniej nadawal...
> A jak Twoje zabawy z K2FeO4 wypadly? Uzyles go jako utleniacza w jakiejs
> reakcji?
> ak

Rzeczywiście total bzdura. Niestety, nie wykonałem jeszcze żadej syntezy; jak zwykle mam dużo pomysłów, ale za mało czasu. Może w tej "działce" mozna byłoby sformułować temat ciekawej pracy magisterskiej? W końcu jest to w pewnym sensie nowość; obawiam się, że to może być trudna praca, bo ten związek powinien być bardzo nietrwały (w warunkach ziemskich). SP