Autor: Witek Mozga (mozga_at_trimen.pl)
Data: Thu 12 Feb 2004 - 10:37:58 MET

Bardzo ciekawy artykul wpadl mi w rece, w ktorym opisano jak zmodyfikowac powierzchnie plyty CD ligandami zdolnymi do wiazania odpowiednich substancji. Nastepnie w zwyklym odtwarzaczu CD w komputerze dokonuje sie analiza powierzchni i na jej podstawie wiadomo co i jak sie wiaze. Jak dla mnie rewelacyjny pomysl, w taki sposob moznaby wykonywac analize krwi czy moczu w domu. Wystarczylby zestaw odpowiednich plyt:

http://www.rsc.org/CFmuscat/intermediate_abstract.cfm?FURL=/ej/OB/2003 /b306391g.PDF

--
Witek
http://www.trimen.pl/witek/