Autor: Stanisław Popiel (popiels_at_wp.pl)
Data: Tue 10 Feb 2004 - 19:38:26 MET

> Jeżeli
> ( ilość chemików) > (ilość terrorystów + producentów nark.)
> to cofnąć bzdurne ustawy o sprzedarzy odczynników
> lub
> (ilość chemików) < (ilość terrorystów + producentów nark.)
> to niech pozostanie tak jak jest
>
> Bo podobno żyjemy w wolnym i DEMOKRATYCZNYM kraju

Jest taki fajny rysunek Andrzeja Mleczki: mówi kogut uwiązany na łańcuchu (siedzący w psiej budzie) do zdziwionej świni: "Co się dziwisz, przeciez mamy teraz wolność i każdy może robić co chce!" Można to obejrzeć pod adresem: www.mleczko.pl

        Niech to posłuży jako komentarz do ostatniej wypowiedzi, z którą w pełni solidaryzuję się. Próbowano mi nie sprzedać acetonu mimo, ze miałem NIP-y, REGON-y i pieczątkę firmy, z którą współpracuję. Nakłaniano mnie, abym wypełnił specjalny formularz. Odpowiedziałem: "Nie warto - w tym czasie sam zrobię aceton (miałem na myśli destylację lekko zanieczyszczonego, używanego do mycia szkła po wstepnym myciu innymi metodami). Stanisław