Autor: Tomasz Żyguła (thomrt_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 10 Feb 2004 - 17:54:32 MET

> [...]
>Chodzi przecież o to, żeby jakiś zaćpany, trzęsący się narkoman przypadkiem
>nie próbował pokątnie produkować amfetaminy albo innych trucizn.
>Ostatecznie, w naszym kraju nie ma doskonale zorganizowanej mafii, zatem
>główne zagrożenie stanowią szarzy obywatele :-<.

>Druga sprawa jest taka ze wiekszosc odczynnikow mozna kupic w
>tkz "podziemiu chemicznym" a takich ofert w sieci jesta masa.

>Czasem jest tak ze przepisy nie wszędzie dotarły, albo wlasciciele
>sklepu udają ze nic nie wiedzą - np. aceton jest na liście prekursorów

Ja mam pomysł dla wszystkich ustawodawców Najlepiej policzyć wszystkich chemików , terrorystów i producentów narkotyków a następnie:

Jeżeli

     ( ilość chemików) > (ilość terrorystów + producentów nark.)
               to cofnąć bzdurne ustawy o sprzedarzy odczynników
lub
      (ilość chemików) <  (ilość terrorystów + producentów nark.)
               to niech pozostanie tak jak jest

Bo podobno żyjemy w wolnym i DEMOKRATYCZNYM kraju

>Witam
>Mozna za to podziekowac panu prezydentowi USA
>Chemik

Amerykanie niech także to sobie przemyślą

PS:

   Pisząc o producentach narkotyków miałem na myśli tych którzy    dokonują przemian chemicznych a nie sadzących mak czy konopie

Tomasz Żyguła
thomrt_at_poczta.onet.pl