Autor: Krzysztof Tritt (agrest_at_terramail.pl)
Data: Mon 09 Feb 2004 - 12:43:15 MET

Hello Michal,

Sunday, January 09, 2005, 12:23:03 PM, you wrote:

MB> Drodzy grupowicze przypominam ze na podstawie art.42 pkt 1 Ustawy o
MB> wychowanie w trzeźwości i przeciwdziałaniu alkoholizmowi, propagowanie
MB> spozywania alkoholu w mediach w godzinach do tego nieprzeznaczonych jest
MB> niezgodne z w/w ustawa i podlega karze.

MB> bo ktos "nich" moze czepaiac.
MB> Pozdrawiam

   to mniej wiecej tak tak samo mozna by bylo powiedziec, ze na    medycznej liscie dyskusyjnej ludzie nie moga postować np o    narżadach rodnych gdyz to tez nie jest pora odpowiednia na to, no bo    jak by nie bylo narządy rodne kojarzyc sie moga jakims kretynom tylko    z pornografia

   bez przesady

   Postowanie zaczelo sie od przeliczenia alkoholu etylowego w    roztworze piwa (hihihi)
   potem dodano wino , jezeli brakuje jakiejs chemicznej terminologii    przy winie to ja napisze, (zeby "oni" sie nie czepiali)    czerwone wino jest bardzo zdrowe (lampka dziennie) bo zawiera    bardzo duże ilości flawonoidów :-)

   Pozrdo
   Krzysztof

--
Best regards,
 Krzysztof                            mailto:agrest_at_terramail.pl