Autor: Lukasz Kuzma (kuzma_at_mml.ch.pwr.wroc.pl)
Data: Mon 02 Feb 2004 - 16:02:34 MET

na poczatku przepraszam za brak tytulu....

>No ale to stwierdzenie w tym artykule:
>"Chlorek wapnia wysypywany na śnieg lub lód chłonie wilgoć. Podczas tej
>reakcji wydzielają się duże ilości ciepła, które roztapia śnieg i lód."
>do Demaskatora sie przeciez nadaje.

prawda :-) musze przyznac ze nie zwrocilem na to uwagi, zaabsorobowany odkryciem jakie udalo sie polakom zrobic... i tak sobie myslalem ze cos mi umknelo, ale jednak nie, dzieki za potwierdzenie ze moj malutko mozdzek jeszcze pracuje.
[pozdrawiam serdecznie

Lukasz Kuzma
Wydzial Humanistyczno-Spoleczny
Akademia Techniczno-Humanistyczna