Autor: Jerzy Peszke (j.peszke_at_rocketmail.com)
Data: Mon 05 Jan 2004 - 22:12:48 MET

Nie ma sprawy, na kiedy to mabyc zrobione?

Aby sie nie rozdrabniec to przynies od razu i probke amfy. Analiza hurtem bedzie taniej i bedziesz wiedzial na czym stoisz. Wiadomo ze im czystsza tym wiecej za nia wezmiesz.

W ramach promocji, masz rabat na usluge. Zrobisz tylko mi drobna przysluge. Zareklamuj mnie swoim kolesiom. Gdy sie zbierzecie do kupy, bedzie jeszcze taniej. A robimy wszystko: amfa, LSD, hera, mitsubishi itp. Ostatnio nawet sprawdzamy zawartosc THC w trawce!

Maja ludzie madre dzieci ....

Do you Yahoo!?
Find out what made the Top Yahoo! Searches of 2003 http://search.yahoo.com/top2003