Re: Fw: SN1,SN2...

Autor: Andrzej Kasperowicz <andyk_at_spunge.org>
Data: Wed, 21 Jan 2004 12:40:35 -0600 (EST)

> Przykłady w załączniku. ktory niestety musze wyslac tylko
> zainteresowanemu.
> Mam nadzieje ze te moje przykłady pokażą różnicę prosze przyjżeć się
> dokładnie

Wyzej wzmiankowane rysunki znajduja sie pod nizej wymienionymi adresami.
Substytucja nukleofilowa jednoczasteczkowa SN1:
http://znik.wbc.lublin.pl/~ak/rozne/SN1.gif
Substytucja nukleofilowa dwuczasteczkowa SN2:
http://znik.wbc.lublin.pl/~ak/rozne/SN2.gif

ak

PS. Plik pocztowy z zalacznikiem zawierajacym te rysunki jaki otrzymalem na
priva zajmowal 265 kB - takie sa skutki umieszczania rysunkow w wordzie (plik
worda niespakowany mial ponad 3 MB! :)).