Re: (brak tematu)

Autor: Jerzy Peszke <j.peszke_at_rocketmail.com>
Data: Mon, 5 Jan 2004 13:12:48 -0800 (PST)

Nie ma sprawy, na kiedy to mabyc zrobione?

Aby sie nie rozdrabniec to przynies od razu i probke
amfy. Analiza hurtem bedzie taniej i bedziesz wiedzial
na czym stoisz. Wiadomo ze im czystsza tym wiecej za
nia wezmiesz.

W ramach promocji, masz rabat na usluge. Zrobisz tylko
mi drobna przysluge. Zareklamuj mnie swoim kolesiom.
Gdy sie zbierzecie do kupy, bedzie jeszcze taniej. A
robimy wszystko: amfa, LSD, hera, mitsubishi itp.
Ostatnio nawet sprawdzamy zawartosc THC w trawce!

Maja ludzie madre dzieci ....