Re: (brak tematu)

Autor: Stanisław Popiel <popiels_at_wp.pl>
Data: Mon, 5 Jan 2004 21:35:20 +0100

> a co z niewielkimi ilosciami ??
> czy mozna sprawdzic czystosc bez uzywania chromatografu i czekania na
pozwolenia ??
    Nie znam lepszej i szybszej metody wykrywania zanieczyszczeń
organicznych niż chromatografia gazowa. W chromatografii gazowej używa się
niezwykle małych ilości substancji. Do Twojej analizy potrzeba jedynie 1
mikrolitr tej substancji. Przypomnę, że 1 mikrolitr to 1/1000 cm3 (jedna
tysiączna część centymetra sześciennego). Tyle tylko, że ja już wiem w
jakiej substancji miałbym szukać zanieczyszczeń, więc nie zamierzam mieć
konfliktów z prawem. Gdybym nie wiedział
i otrzymał próbkę "jakiejś nieznanej" substancji, ze zleceniem zbadania
zawartości i określenia jakości i ilości zanieczyszczeń, to analizę mógłbym
wykonać (ale też nie jestem pewien czy nawet w takim przypadku do moich
obowiązków nie należałoby zawiadomienie odp. organów o zawartości Twojej
próbki).
    Lepiej nie grzebać w g..., bo to zawsze śmierdzi!!!
Pozdrawiam i proszę: już więcej o tym nie rozmawiajmy, bo to nie ma sensu,
już nic mądrzejszego nie wymyślę. Zresztą chcesz to pytaj innych - ja nie
mam już nic do dodania.